vrijdag 5 september 2014

Help je kiezen?

Ik wil dit hemdje maken voor mijn zoon. Maar ik weet niet welke stof(fen) ik zou gebruiken.

Hier zijn enkele opties:

Enkel de streepjes of enkel de sterretjes of een combinatie van de twee?

Bruine bloemetjes? Misschien niet iets waar je meteen aan denkt bij een jongetje maar ik heb al erg leuke bloem-resultaten gezien.

Van de busjes heb ik niet genoeg stof, dus daarom een combo met rood en/of groen?

Wat raden jullie me aan? Shoot!!

Follow on Bloglovin

5 opmerkingen:

  1. de laatste combinatie met een groene en een rode mouw. omdat het zo speels is. ben al benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de busjes leuk, maar of jet ook nog leuk wordt met een rode en groene mouw betwijfel ik.
    Retro bloemetjes gaat jullie man zeker goed staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de rode streepjes, en aan de binnenkant van de kraag en van de manchetten de sterretjes. De juf heeft gesproken! hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bloemetjes! Past goed voor een hemdje, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig hemdje!! Zonder twijfel de bloemetjes :o) Lekker retro. (De busjes zijn ook leuk, maar niet in combi van de effe kleuren)

    BeantwoordenVerwijderen