zondag 24 augustus 2014

Een stoer cadeautje

Vrienden van ons zijn eind juli ouders geworden van een zoontje, Leon. 
We kregen een stoer geboortekaartje thuis gestuurd. Dus wilde ik iets stoers voor hem maken.




Een zwart t-shirtje met een gitaar erop, leek me daar wel in de buurt bij te komen.
Een t-shirt met een applicatie op genaaid is altijd een mooi cadeau voor als ik niet zoveel tijd heb.

De gitaar moest ik wel eerst nog zelf tekenen, want daar had ik nog geen voorbeeld van.
Het wereldwijde web hielp daarbij.

Ik paste dezelfde techniek toe als bij de grote gitaar die ik eerder als verjaardagscadeau maakte. 


Ik naaide de "klankkast" en de snaren er eerst op. 

Hier ontbreken de snaren nog.
Daarna plakte ik het geheel met tijdelijke lijm op het t-shirt om het dan goed te kunnen vastnaaien met een kleine zigzagsteek. Het resultaat mocht er wezen. De kersverse moeder had niet door dat ik de applicatie zelf gemaakt had. Dat is toch wel een mooi compliment.



Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten