dinsdag 12 augustus 2014

Een kleedje voor mezelf


Tijdens de laatste weken van afgelopen naai-schooljaar maakte ik een kleedje voor mezelf (voor de Nederlanders onder mijn lezers: een jurkje). Opnieuw haalde ik de inspiratie uit het Grote Singerboek. Maar op de vraag of de uitleg hiervan wel duidelijk is, moet ik het antwoord schuldig blijven, want mijn naai-juf is zo goed dat zij zo'n kleedje zonder uitleg in elkaar kan zetten. Ik heb gewoon haar aanwijzingen opgevolgd. Wat ik een volgende keer wél ga doen, is de rok wat breder maken en het bovenstukje wat smaller, van boven naar onder gezien dan.

Zoals zo vaak heeft de afwerking lang op zich laten wachten. Vorige week heb ik er dan toch werk van gemaakt en afgelopen week heb ik het kleedje dan meteen aangetrokken. Maar er niet aan gedacht om een foto te maken en nu regent het, dus ook geen goed moment (heb bovendien geen zin om me om te kleden, én ben ook niet in een maak-eens-een-foto-van-mij-stemming).

Hier alvast een foto zonder model.



 Follow on Bloglovin

1 opmerking: