dinsdag 13 mei 2014

Mie Muis


Heerlijk die vakantie-ochtenden! De zoon roept klokvast om 6u30 (tijdstip is iets minder, maar hé het is vakantie, we moeten niks) om Mama! of Papa! Wij tillen hem dan uit zijn bedje bij ons in het grote bed, en dankzij de iPad kunnen mama en papa dan nog wat verder snoozen, totdat we helemaal wakker zijn, de lokroep van onze smartphone niet meer kunnen negeren en het laatste nieuws beginnen te checken. Bij mij begint de zoektocht naar actualiteit steevast bij Facebook (al heb ik via een artikel waarop ik via LinkedIn terecht kwam, begrepen dat ik me beter wat meer op Twitter zou richten). Eén van de nieuwsberichten was van Georgette. Zij promootte een gastblog op haar eigen blog van Mie Muis. En wat doet Mie Muis? Zij heeft haar eigen kledinglijn met alleen maar GOTS gecertificeerde stofjes. Joepie! Als ik dus eens achterop geraak met kleren voor de zoon, dan kan ik nog altijd bij haar terecht voor een voorraadje zonder te zondigen tegen m’n ecologische voornemen. :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten